onsdag 8 juni 2016

Precis just nu...


...äter Elma sin lunch och jag har plockat morgondagens kaka ur ugnen. Doftar underbart här hemma, synd att det inte går att få fram dofter på bild! Ska färdigställa den ikväll när den svalnat helt, blir en favorit i repris på Kärleksmumstårtan från Fridas bakblogg. Amelia sitter ute på uteplatsen och försöker jaga småfåglar, var en liten som fick en snyting genom staketet just. Jag är tacksam så länge det stannar vid snytingar och inte övergår till otrevliga presenter på golvet! ♥

2 kommentarer:

  1. jag ser fram emot kakan! ... och besöket, så klart - men det säger ju sig självt! ;) <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet nog att det bara är tack vare kakan jag får komma på besök ;) <3

      Radera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!