onsdag 10 september 2014
Det går långsamt.
fredag 20 december 2013
Trött och sliten
söndag 4 augusti 2013
En liten paus.
onsdag 31 juli 2013
I just can't get enough!
tisdag 11 juni 2013
Lidande och död.
torsdag 6 juni 2013
Lite nytt på bloggen då.
lördag 27 april 2013
Underbara sommar.
Var egentligen inte det jag skulle säga, utan skulle ta och berätta att det känns som sommar ute. I alla fall för mig som sitter instängd i en pensionärskuvös. Puss på inglasad balkong.
(Hanna, såhär blir inläggen utan att man fixar alls via dator)
fredag 26 april 2013
Testar lite igen!
fredag 7 september 2012
Hej du underbara buss!
Så sitter jag på den underbara bussen mot stockholm igen då, och det är med blandade känslor jag åker från kalmar denna gång. Det ska bli riktigt spännande att få komma "hem" och göra praktik och kunna umgås med familj och vänner igen. Men mitt hem är ju egentligen lägenheten i Kalmar, för det är ju där mitt namn finns på ytterdörren och det är där Simon finns. Det kommer kännas underligt att vara utan Simon 5 veckor till, efter att bara träffats några dagar denna gång.
Nåväl, detta var lite funderingar bara. Nu ska jag sova lite så kanske resan går fortare! Pusspådet!
onsdag 4 april 2012
Hej Arlanda, och alla stressade människor!
Så har man landat på Arlanda då. Flygresan hit gick bara bra, och frukosten var helt ätlig skulle jag säga. Nu är det denna eviga väntan innan nästa plan går bara. På bilden ser ni vad som mötte mig på väg ut till planet på kalmar flygplats :)
torsdag 22 mars 2012
fredag 2 mars 2012
Hemma igen.
Så var man hemma i kalmar, eller jag har ju varit det sen igår kväll. Var mysigt att komma hem igen faktiskt.
Hade en rätt bra väntetid i stockholm, och shoppade lite på rea. Så nu tänkte jag ha en liten gissningslek tills jag orkar packa upp datorn. Vad tror ni att det är jag har köpt? En liten ledtråd är att jag många gånger sagt att detta "plagg" inte passar på mig!
söndag 12 februari 2012
På väg hem <3
Miiie, snart hemma från ett intensivt Hjärtslaget 2012 i Halmstad. Ska bli så sjukt skönt att få komma hem och duscha och bara få sova i sin egen säng! EN MJUK SÄNG! Kommer nog en längre uppdatering någon annan dag. Pusspådet!
onsdag 21 december 2011
På bussen.
Sitter på bussen nu, och har alltså en halv evighet kvar att åka. Roar mig i alla fall med att läsa Solo och lyssna på musik. Kändes tråkigt att lämna kalmar och älsklingen, och nu ses vi ju inte igen förrän i januari. Nåja.
Tycker att alla som läser det här inlägget ska posta en liten kommentar så att jag har nått att läsa senare :p
måndag 21 november 2011
torsdag 3 november 2011
Buss 835
Japp, nu sitter man på en buss på väg mot stockholm då. Har nyss passerat Västervik, och jag är redan trött på att sitta här. Nå, min kära Ö väntar så det är bara att kämpa!
fredag 21 oktober 2011
skolan
måndag 3 oktober 2011
lördag 1 oktober 2011
lördagens tidsfördriv.
fredag 2 september 2011
Storstädning
Nå, idag har det varit städdag här hemma och vardagsrummet är riktigt fint nu! Så jag får lov att vara nöjd nu och ta myskväll med älsklingen!
















