Visar inlägg med etikett mobilblogg. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett mobilblogg. Visa alla inlägg

onsdag 10 september 2014

Det går långsamt.

Det går långsamt att bli färdig i lägenheten, och därför finns inte riktigt tiden att blogga heller. Är så jobbigt att skriva på datorn när bordet inte är monterar ännu. Sitter just nu i soffan med en sovande katt på magen, kollar på tv och bloggar från telefonen samtidigt. Ett litet livstecken helt enkelt!

Bjuder på några favoritbilder från den senaste tiden.

fredag 20 december 2013

Trött och sliten

Jag hoppas ni alla har överseende med att mina kalenderbilder inte kommer upp som de ska nu dessa dagar. Efter att ha dragit ut alla 4 visdomständer i onsdags så är jag inte speciellt pigg eller stöddig. Ligger mest och sover då värktabletterna gör sitt och däremellan kvider jag av att det gör ont i hela huvudet. Så ser mina dagar ut alltså, kul liv! Får se det positiva i det hela, det blir inte att dra ut fler visdomständer nu iaf. Ser dock ut som killen på bilden.

söndag 4 augusti 2013

En liten paus.

Tar en liten paus i mitt pyssel här hemma, och skulle kolla på HIMYM på netflix. När jag gick in på netflix så kom dessa upp som rekommenderade dokumentärer för mig. Oh så spännande de låter ><

onsdag 31 juli 2013

I just can't get enough!

Sitter och lyssnar på regnet som öser ner utanför och äter lite "middag" samtidigt som jag samlar ork för att börja med Londonbilderna. Bjuder på en liten bild på en klänning jag köpte i Stockholm i helgen. Märket är Fröken Söt och jag är så kär i både modell och mönster!

tisdag 11 juni 2013

Lidande och död.

Det kan man nog säga att min blogg är just nu jo. Är irriterad på designen som inte gör som jag vill och att jag inte har någon inspiration. Är så mycket annat i livet just nu, så det finns inte riktigt ork. 

Har iaf två roliga saker att berätta. Igår bokade jag och Simon en resa till London och igår fick jag veta att jag fått jobb. Pusspådet! 

torsdag 6 juni 2013

Lite nytt på bloggen då.

Var enormt längesen jag bloggade om nått som inte var flera veckor gammalt. Men nu kommer äntligen en uppdatering med lite nytt ;) Sitter i soffan och kollar på HIMYM och myser lite med min tillfälliga sambo. Är hon inte söt? Så mysigt med lite sällskap också.

lördag 27 april 2013

Underbara sommar.

Den största nackdelen med att köpa ny telefon är helt klart den att min dator blir en smula bortglömd. Idag har jag faktiskt inte ens startat den. Dumma mig.

Var egentligen inte det jag skulle säga, utan skulle ta och berätta att det känns som sommar ute. I alla fall för mig som sitter instängd i en pensionärskuvös. Puss på inglasad balkong.

(Hanna, såhär blir inläggen utan att man fixar alls via dator)

fredag 26 april 2013

Testar lite igen!

Sitter i soffan och kikar lite på Nyhetsmorgon innan det är dags att dra iväg på jobb. Måste ju testa att mobilblogga från nya telefonen också. Pusspådet!

fredag 7 september 2012

Hej du underbara buss!

Så sitter jag på den underbara bussen mot stockholm igen då, och det är med blandade känslor jag åker från kalmar denna gång. Det ska bli riktigt spännande att få komma "hem" och göra praktik och kunna umgås med familj och vänner igen. Men mitt hem är ju egentligen lägenheten i Kalmar, för det är ju där mitt namn finns på ytterdörren och det är där Simon finns. Det kommer kännas underligt att vara utan Simon 5 veckor till, efter att bara träffats några dagar denna gång.


Nåväl, detta var lite funderingar bara. Nu ska jag sova lite så kanske resan går fortare! Pusspådet!


Published with Blogger-droid v2.0.4

onsdag 4 april 2012

Hej Arlanda, och alla stressade människor!

Så har man landat på Arlanda då. Flygresan hit gick bara bra, och frukosten var helt ätlig skulle jag säga. Nu är det denna eviga väntan innan nästa plan går bara. På bilden ser ni vad som mötte mig på väg ut till planet på kalmar flygplats :)


Published with Blogger-droid v2.0.4

torsdag 22 mars 2012

Jag klagar inte...

Detta väder gör mig lycklig! :D


Published with Blogger-droid v2.0.4

fredag 2 mars 2012

Hemma igen.

Så var man hemma i kalmar, eller jag har ju varit det sen igår kväll. Var mysigt att komma hem igen faktiskt.


Hade en rätt bra väntetid i stockholm, och shoppade lite på rea. Så nu tänkte jag ha en liten gissningslek tills jag orkar packa upp datorn. Vad tror ni att det är jag har köpt? En liten ledtråd är att jag många gånger sagt att detta "plagg" inte passar på mig!


Published with Blogger-droid v2.0.4

söndag 12 februari 2012

På väg hem <3

Miiie, snart hemma från ett intensivt Hjärtslaget 2012 i Halmstad. Ska bli så sjukt skönt att få komma hem och duscha och bara få sova i sin egen säng! EN MJUK SÄNG! Kommer nog en längre uppdatering någon annan dag. Pusspådet!


Published with Blogger-droid v2.0.4

onsdag 21 december 2011

På bussen.

Sitter på bussen nu, och har alltså en halv evighet kvar att åka. Roar mig i alla fall med att läsa Solo och lyssna på musik. Kändes tråkigt att lämna kalmar och älsklingen, och nu ses vi ju inte igen förrän i januari. Nåja.


Tycker att alla som läser det här inlägget ska posta en liten kommentar så att jag har nått att läsa senare :p


Published with Blogger-droid v2.0.2

måndag 21 november 2011

testar igen.

Testar att bildblogga då.


Published with Blogger-droid v2.0.1

torsdag 3 november 2011

Buss 835

Japp, nu sitter man på en buss på väg mot stockholm då. Har nyss passerat Västervik, och jag är redan trött på att sitta här. Nå, min kära Ö väntar så det är bara att kämpa!


Published with Blogger-droid v2.0

fredag 21 oktober 2011

skolan

Sitter i skolan och har avklarat halva föreläsningen. Kan konstatera att vi hars stigit från lågstadiet, via mellanstadiet över till högstadiet. Jeei.
Published with Blogger-droid v1.7.4

måndag 3 oktober 2011

Testar lite.

Sitter och försöker plugga lite, men fastnade med att testa telefonen lite :)


lördag 1 oktober 2011

lördagens tidsfördriv.

Orkade inte lägga in bilderna i datorn från telefonen, så det får bli lite sådär med storleken på dem :) detta är i alla fall en väderrapport från Kalmar. Men inte är jag ute i det fina vädret inte. Nejnej, jag spelar Wii istället :D
Published with Blogger-droid v1.7.4

fredag 2 september 2011

Storstädning

Insåg just att en av de stora nackdelarna med att skaffa telefon man kan blogga från är att jag blir lat! Är så mycket lättare att slänga iväg ett litet inlägg från telefonen.

Nå, idag har det varit städdag här hemma och vardagsrummet är riktigt fint nu! Så jag får lov att vara nöjd nu och ta myskväll med älsklingen!
Published with Blogger-droid v1.7.4