Uttråkad_tjej_88.
Dessa intensiva dagar tar livet av mig. Först skolan/bibblan en sväng och både jag och Maria var lagom effektiva, och kände att vi kunde gå hem redan två timmar innan vår egentligen utsatta tid då vi hade gjort allt. Hejja oss! Att vi sen satt och pratade om allt från runebergstårtor till töntiga registreringsplåtar en stor del av tiden är en annan femma.
Kom hem och vispade ihop lite vaniljsås så att jag har nått gott att bjuda på när Simon äntligen kommer hem. Bakade ju pajen redan igår, så jag hoppas att den är ätlig. Sen har jag skenat runt och packat, plockat, pillat och fixat, men nu har jag kört fast tack vare att flyttlådorna har tagit slut igen. Så kan det gå. Helt galet att vi snart lämnar Norrliden helt och hållet, och flyttar in på Skrakvägen.

