Idag stiftade jag bekantskap med denna grå främling. Vet väldigt lite om kompisen dock, men en lång stund satt vi på varsin sida av staketet och pratade med varandra. Matte tyckte dock att vi kunde hållas på varsin sida i fortsättningen med, vad tråkig hon ska vara tycker jag!