
Så var det julafton och bilderna till det sista temat presenteras. Här ovanför syns min tolkning och kameran var snäll och censurerade våra smutsiga fönster en aning. Tack för det. Här nedanför ser ni hannas finfina tolkning.



"Dock tänkte vi inte göra en regelrätt julkalender i år, utan snarare en "adventskalender". Kalendern kommer att bestå av bilder som skapas utifrån ett tema, som tidigare. Dagarna som gäller i kalendern är första, andra, tredje och fjärde advent plus julafton, så det blir bara fem teman att tolka. Känner du dig redan sugen på att vara med? Ta det bara lugnt, information om hur du deltar kommer lite senare."Sen om du råkar sitta på ett tema som du verkligen tycker att vi ska tolka eller om du vill vara med och delta i kalendern i år så skriver du det i kommentarsrutan. Puss på er ♥