söndag 20 december 2015

No. 5

för att vara med: 1) Tolka temat fritt och skapa en bild av din tolkning. 2) Kommentera sedan på detta inlägg att du är med och lämna en länk till din bild (minst 900 pixlar bred för bästa presentation) och gärna en länk till din egen blogg (om du har en) så vi kan länka vidare. Glöm inte att uppge ditt namn när du kommenterar! På torsdag 24:e december presenteras deltagarnas bilder hos mig och Hanna. Lycka till!

Adventskalender 2015: i början av varje vecka presenteras ett tema. På söndagen varje vecka presenteras deltagarnas bilder på min och Hannas blogg. Vem som helst får vara med och det går bra att hoppa över teman och endast delta där en själv vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!