söndag 22 november 2015

Nu är det dags!

Det börjar närma sig att dra igång med årets adventskalender. Helt galet vad fort det gått det här året! Jag tycker nämligen inte det är längesen som jag och Hanna satt och pratade om hur skönt det var att vara utan kalender och nu är det redan ett år sen!

I början av varje vecka kommer ett tema att presenteras (tema nr.1 den 23.11, tema nr.2 den 30.11, tema nr.3 den 7.12, tema nr.4 den 14.12 och tema nr.5 den 20.12). På söndagen varje vecka presenteras deltagarnas bilder på min och Hannas blogg!

För att vara med: 1) Håll utkik hos mig och Hanna för att ta reda på temat. 2) Tolka temat fritt och skapa en bild av din tolkning. 3) Kommentera sedan på temainlägget att du är med och lämna en länk till din bild och gärna en länk till din egen blogg (om du har en) så vi kan länka vidare. Glöm inte att uppge ditt namn när du kommenterar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!