fredag 30 oktober 2015

Det blir en jul i år igen ♥

Hanna och jag har flera år i rad kört en bloggjulkalender under december och om jag får säga det själv så brukar det vara väldigt kul och lyckat. Förra året hade vi ingen och på samma gång som det var tomt så var det ganska skönt att samla ny energi och inspiration.

I år kommer inte upplägget vara tiktigt så som vi haft tidigare år, istället för att själv försöka förklara hur  det ser ut så låter jag hannas välformulerade text berätta det:
"Dock tänkte vi inte göra en regelrätt julkalender i år, utan snarare en "adventskalender". Kalendern kommer att bestå av bilder som skapas utifrån ett tema, som tidigare. Dagarna som gäller i kalendern är första, andra, tredje och fjärde advent plus julafton, så det blir bara fem teman att tolka. Känner du dig redan sugen på att vara med? Ta det bara lugnt, information om hur du deltar kommer lite senare."
Sen om du råkar sitta på ett tema som du verkligen tycker att vi ska tolka eller om du vill vara med och delta i kalendern i år så skriver du det i kommentarsrutan. Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!