söndag 25 september 2011

Slut på ord.

6 kommentarer:

  1. ah, det tog ett tag för mig att se att glasögonen bytte - såg att det var något som ändrade men jag kunde inte sätta fingret på vad ;D nice är de, gillar de med "hel" framsida mest tror jag, fast de andra är fina de med! Hm, svårt. De är nog lika fina båda två :D

    SvaraRadera
  2. hanna: Ja, det var meningen att det skulle vara lite svårt :) Jag gillar de utan nederkant mest, för de ser inte så stora ut :) I övrigt är de ju nästan samma modell.

    SvaraRadera
  3. Du är så fiin i båda :D Jag gillar dom utan nedre kanten bäst, du är så söt i dom ^^ <3

    SvaraRadera
  4. jonna: Hihi, tack :) jag trivs bättre i de svarta utan kant nertill :) <3

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!