söndag 25 september 2011

Skithelg.


23092011

Den här helgen kan ju gå och ta sig någonstans, för den har verkligen inte varit någon höjdare. Eller stundvis har den varit bra, men jag har varit så trött och haft så ont. Fredag eftermiddag slutade nämligen med att jag på jourtid fick åka till sjukhuset och få medicin mot UVI. Nu kan jag i alla fall kryssa för det på listan över sjukdomar/åkommor jag haft. Det är alltså UVIn som har gjort mig trött, och nu även medicinerna. Tur att jag bara behöver ta dem två dagar till.

I övrigt har denna helg gått i studiernas tecken. Har mer eller mindre oavbrutet suttit och bläddrat i min kurslitteratur, men nu är uppgifterna inskickade och imorrn är det redovisning. Nu ska jag njuta av kvällen, och äta lite äppelpaj med vaniljsås.

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag vill bara tacka så mycket för din varma kommentar i min blogg och för att du visar att det jag skriver betyder något.
    Tack!!!
    Du behöver inte ha dåligt samvete över att du kommenterar dåligt. Det gör jag också, men nån gång ibland vore det roligt att höra ifrån dig :)

    Kram Janni

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!