fredag 7 september 2012

Hej du underbara buss!

Så sitter jag på den underbara bussen mot stockholm igen då, och det är med blandade känslor jag åker från kalmar denna gång. Det ska bli riktigt spännande att få komma "hem" och göra praktik och kunna umgås med familj och vänner igen. Men mitt hem är ju egentligen lägenheten i Kalmar, för det är ju där mitt namn finns på ytterdörren och det är där Simon finns. Det kommer kännas underligt att vara utan Simon 5 veckor till, efter att bara träffats några dagar denna gång.


Nåväl, detta var lite funderingar bara. Nu ska jag sova lite så kanske resan går fortare! Pusspådet!


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

  1. jag förstår att det känns underligt att träffa Simon så sällan nu, men det kanske gör att man tar tillvara mer på när man är tillsammans sen? :)

    för övrigt är jag väldigt glad över att du kommer vara på ön lite mer i höst, om jag nu får vara lite självisk :D

    SvaraRadera
  2. hanna: Ptja, så kanske det är förstås. Men att inte ses mer än 7 dagar på ungefär 4 månader känns ändå inte helt okej, men det är väl självförvållat iof :p

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!