lördag 8 september 2012

En vanlig onsdag i ett vanligt liv.

Såhär kan en vanlig onsdag hemma i hushållet Nurmi/Dahl se ut. 

När bilden togs så stod Simon i köket och lagade middag, och jag hade förberett världens godaste avocadodipp till "efterrätt". Det var finaste elin som från första början introducerade mig för denna dip, och det tackar jag för. Hade varit sugen på tortilla chips hela dagen, så såna fick det bli.  Middagen avnjöts framför ett par avsnitt av Supernatural, och lite övriga tv-program. Fler såna här kvällar önskar jag mig i höstmörkret!

Förbanna, nu saknar jag ju Simon ännu mer än jag gjorde innan jag skrev detta inlägg.

2 kommentarer:

  1. hanna: Jaa, fast jag har tröttnat lite på det nu, för jag tycker att alla avsnitt är så väldigt lika varandra :p

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!