lördag 4 juni 2016

Här har det varit tyst igen.

Min frukostnisse ♥

Det har ekat tomt på bloggen igen, men jag får väl inse faktum, jag är ingen bloggare i grund och botten. Men att lämna små små avtryck då och då tycker jag är ganska trevligt. Dagarna flyter på här hemma med mitt lilla hjärta och jag börjar känna lite ångest över att mamma- och vårdledigheten snart är över och att jag ska behöva börja jobba igen. Visst ska det bli trevligt att få träffa kollegor och barn igen, men jag njuter ju såååå av att få vara hemma med MIN minimänniska så hade kunnat vara det i flera år till. En miljon på kontot hade inte suttit fel just nu kan jag ju säga, då hade jag inte behövt börja jobba på ett tag.

Idag är det då lördag och jag tackar någon högre makt att det är svalare ute och att det blåser lite. Jag är inte gjord för sommarvärme och speciellt inte när den är kombinerad med århundradets pollenbomb! Har fått ta till det tunga artilleriet ur medicinskåpet (kortison) bara för att orka vara lite mamma och inte bara ligga och kvida i soffhörnet. Nu hör jag dock att det är en viss liten dotter som vaknat efter sin vila så nu säger jag hej för denna gång! ♥

I morse körde jag "rumpa/mage/lår" i sängen med Elma som vikt. Hon ser inte ut att vantrivas sådär oerhört tycker jag! (;

2 kommentarer:

  1. smart att träna med bebis! ;) om du får en miljon så vill jag också ha en miljon!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tyckte att det var smart. Och min nyvakna bebis hade inget emot att morna sig på mina knän ;) ja, om jag får två miljoner så kanske jag kan dela med mig en av dem ;)

      Radera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!