fredag 8 juni 2018

Trollunge ♥

Freeeedaaaaag! ♥

Vad det ska vara svårt att påbörja första meningen i inlägget? Är bara första skriven så brukar resten gå av sig själv, men just den där första är ofta så svår att få ner på skärmen. Har skrivit och raderat ungefär 100 gånger nu, så detta inlägg får börja såhär.

Har jobbat idag och det känns fortfarande underligt att jobba på fredagar och förlora den där heliga dagen tillsammans med min busfia ♥ Jobbar iof bara heltid fram till hösten, och då går jag ner i arbetstid ett tag igen. Elma har varit på stugan med mormor så henne går det då rakt ingen nöd på när mamma jobbar, men det är mitt mammahjärta som spricker lite av att helgen tillsammans blir så kort. Snart är det i alla fall semester, och då får vi massor av ledig tid ihop hela familjen, längtar sååå mycket!

Imorgon är det dags att ta sig i kragen och springa 5 km i Together 4 Life. Är glad att jag har Jonna med mig, och kommer jag ens i mål så kommer jag vara enormt nöjd med min egen prestation. Ska bli intressant att se om det kommer någon uppdatering därifrån och om jag överlever springturen, haha!

Nu ska jag runda av detta och mysa med lillfjunis en stund ♥ Puss

2 kommentarer:

  1. håller med om det där med första meningen, alltid så himla svårt att få det att lossna på något vis? Peppa för semester! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, så enormt välbehövligt med semester alltså ♥

      Radera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!