fredag 8 juni 2018

Elma 3 år ♥

Den årliga födelsedagsfotograferingen blir bara svårare och svårare att utföra måste jag säga. Rörliga motiv har väl aldrig varit min kopp te, men fasen alltså, ungen har inget tålamod. Brås alltså solklart inte på sin mamma, det är ett som är säkert, haha! Tur att bilderna jag tog med telefonen blev lite bättre än dem från kameran, så det kommer finnas material till familjealbumet ändå.

Tänk att den lilla räkan redan har fyllt tre hela jordsnurr. Mamma kan inte förstå att tiden har skenat så fort, känns som om det inte alls är så längesen hon kom till jorden. Mammas lilla bestämda dam ♥ Som jag älskar dig! ♥

2 kommentarer:

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!