torsdag 7 juni 2018

Det var en kväll i... maj!♥

Jag behöver bli bättre på att använda kameran igen. Inser att jag har tappat både fokus (höhö) och tålamod när det kommer till att fotografera. Att sen inse att batteriet blinkade nästan tomt gjorde ju inte heller att jag gjorde några seriösa fotoförsök denna kväll.

Nåväl, bilderna togs när jag och Hanna var på tur ut på Tellholmsberget i vår stilla och lugna barnfrihet eller vad man kan kalla det. Tog varsin stor godispåse under armen och traskade iväg och satte oss i solen och pratade om allt och ingenting i lugn och ro, något som inte händer så jätteofta längre. Så välbehövligt med en sån kväll. Att vi sen skulle dra vidare till Uppsala dagen efter och fick en hel dag till med bara sliriga funderingar, det behöver vi inte nämna här. Ehe!

2 kommentarer:

  1. alltså, så sjuuukt välbehövligt att inte bara vara mammor utan bara Anna och Hanna <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var det verkligen ♥ Mer såna dejter åt folket, eller jaaa i alla fall åt oss ♥

      Radera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!