söndag 18 mars 2018

"Du sa att du aldrig mer vill se mig igen" ♫♪

Jag har suttit och tittat på den där orange knappen på kvällarna sen kontoret blev (så gott som) färdigt. Plötsligt känns det lockande att trycka på "nytt inlägg" och skriva igen. Skriva och kanske till och med lägga upp lite bilder. Ha en anledning att använda kameran igen istället för att lite halvhjärtat fota med telefonen.

Kanske är det våren som börjar vara på ingång och gör att jag är mer lockad igen. Även om det just nu ute är mer vinter än vår så har ljuset på både morgon och kväll börjat vittna om att det närmar sig vår. Underbart må jag säga! Och med ljuset kommer även möjligheten att jag kan fotografera och skriva ett inlägg om mina visioner med lägenheten om det skulle vara till intresse för någon? Har redan funderat lite på upplägg, så finns intresset så får jag vackert fortsätta där!

Avslutar inlägget såhär och får hoppas att mitt bloggsug kvarstår så att det inte tar tre månader tills nästa inlägg kommer, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!