lördag 30 juni 2018

En dag på Smart Park

Detta inlägg hade alltså kunnat ha den alternativa titeln "Elma och Andy åker karusell", för det var tydligen bara där jag tog bilder under vår förmiddag på Smart park. Ingen av oss vuxna hade varit till smart park tidigare, så det var riktigt trevligt att få fara dit nu när Ömsen bjöd på det. Det lär absolut bli fler besök bara Elma blir lite äldre ♥

Efter besöket i Eckerö styrde vi bilen mot farfar Stefan. I väntan på att åka och äta middag satt jag och Elma på trappan och tog några selfies. Det är Elmas nya grej, hon kommer springande med min telefon i handen och ropar "mamma, vi ska ta selfie". Linslus ♥

Åkte med farfars "nya" bil till Furulundsgården och åt middag där. Älskar Elmas min på bilden med maten, sååå sugen på att hugga in ♥ Förövrigt hade Elmas barnportion varit fullt tillräcklig för mig som är vuxen, så mycket mat!

Väl hemma igen var det bara att titta på Bolibompa och sen hoppa i säng. Tog inte länge innan det flög stora ZzZzZz ovanför huvudet på lilla räkan. Så med det säger jag godnatt ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!