söndag 1 oktober 2017

En liten nostalgitrip.

När jag rensade och raderade min photobucket så hittade jag en liten samling bilder som nog var tänkta att blogga men som jag kan se aldrig blivit bloggade. Så nu får de ett eget inlägg istället. De är i lite varierande storlek då bloggens skrivyta växt vid ett par tillfällen, men det får man tåla ♥

Suddig bild från webcamen. Har ingen aning om vilket år den är tagen för jag orkar inte börja bläddra i arkivet. Håret var mörkt och betydligt kortare än nu i alla fall. Sen vet jag inte alls vad jag hade tänkt använda den till då den var bredare än jag någonsin haft bloggen.

Madde och Fredriks bröllop ♥

Låg hemma sjuk på soffan i lägenheten på Skrakvägen. Saknar ljuset som ständigt flödade i den lägenheten, och saknar den inglasade balkongen ♥

Minifjunet testade sittdelen för första gången ♥ Minen säger att det var en ganska nöjd tjej som fick komma ut på en åktur.

Flyttpackning i januari 2013.

Jag tror att det här är Rockacide på Bastun.

Ett fyrverkeri, oklart när den är tagen dock.

Ett snöigt norrliden. Saknar denna utsikt över den lilla parken ♥
Lagade mat i kalmar också tydligen ;)

MK06 ♥ Bildlektion utanför SoS-huset.

Blondie i trappan hos mamma och pappa.

Hanna på vift på stan under en fotolektion. I bakgrunden ser man det påbörjade bygget av KK-huset.

Åt kycklingpanna och curryaioli till middag en allhelgonaafton för några år sen.

Simon packar upp sin nya kontorsstol i kalmar.

Tomas och Elma på halloweenfest hos Eve och Simon.
Nyförlovade ♥

Min överdos av tända ljus i nybro.

En av alla dessa nyheter jag nappar på att provsmaka!

Mmm, kräftlax i citronsås med pressad potatis! Så gott!

Godis.

Ett kollage av bilder. Oklart varför det skapats.

En solnedgång på tellholm.

Lillfjunet äter banan.

Barnvagnen ett par veckor innan Elma föddes.

Drottning Amelia ♥

Ptja, det säger en hel del om mig ;)

Mitt lillfjun 8 månader ♥

Den perfekta tantkakan? ;)

En gammal header.

2 kommentarer:

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!