måndag 18 september 2017

Istället för att ge upp helt ♥

Som ni såg i ett tidigare inlägg så hade hela min blogg blivit bildlös på grund av Photobucket! Simon tyckte spontant att jag skulle radera bloggen och skakade bara på huvudet åt mig när jag berättade att jag tänkte överföra alla mina bilder till bloggers egen uppladdning. Igår blev jag äntligen färdig med att överföra de nästan 5000 bilder jag hade på "sophinken" och vilken fantastisk känsla det var att få utföra proceduren nedan. Se och njut, för nu är det slut mellan mig och spohinken!
HAH!
Om några timmar borde alltså kontot vara borta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!