lördag 19 augusti 2017

You're always there, you're everywhere ♫♪

Känner mig som en superförälder ikväll, not!

Elma har varit gnällig, grinig och lättstött hela dagen, och på eftermiddagen visade det sig att hon hade feber som sen steg till 38,4 till kvällen. Trots att hon inte sov mer än en timme på dagen så var hon svårsövd till natten. Lyckades få henne att sova vid 21.10 och smyger upp och sätter mig i soffan en stund. Vid 22.20 hör jag att hon är superledsen i sovrummet och hon går inte att trösta hur jag än försöker så tar med henne upp igen. Det enda som får henne att sluta gråta är Disney Junior på tv, så nöden har ingen lag där.

Nu ligger alltså pytteliten i soffan och har somnat med tvn igång och jag sitter i köket med datorn och för över lite bilder mellan photobucket och blogger. Mer om det gedigna arbetet kan jag skriva i ett annat inlägg, för snart hägrar snarklådan för mig med. Godnatt på er ♥

2 kommentarer:

  1. stackars liten Elma, hoppas hon kryar på sig snabbt <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bortsett från hostan så mår hon ju nästan helt bra nu ♥

      Radera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!