söndag 9 april 2017

Dags att presentera vårt lilla projekt.

Förra veckan kom Simon med förslaget att vi skulle låta Elma (med lite hjälp från mamma och pappa) testa och "recensera" de 26 olika lekparker som finns i Mariehamn. Eventuellt kommer vi provleka de olika dagisgårdarna med, men vi får se. På kartan nedan är parkerna utmärkta som röda prickar. Kartan blir lite otydlig på min blogg, men klicka HÄR så kan man se den tydligare. Vi har redan varit ute och testat en lekpark, men det inlägget får komma en annan kväll, var lite väl ivrig med kameran så fick ihop nästan 90 bilder som behöver gallras igenom.
Men nu vet ni vad ni har att vänta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!