söndag 17 januari 2016

Tidsbristen är total!

Vissa dagar räcker tiden inte till, speciellt inte de ljusa timmarna. Hade egentligen tänkt blogga om Elmas skötväska igår och för att ens få fotografera i lugn och ro är det nästan ett krav att Elma sover. Enda gången hon sov igår var mellan 16-18 och då var det ju mörkt. Nej, nu ljög jag lite faktiskt. Hon sov en stund mellan 12-13 också men då var jag upptagen med att baxa ut bilen ur sin snökrater. 

Var tvungen att få fram den då vi skulle och kika på bilstol nr två åt lillfröken. Snart har hon vuxit ur babyskyddet (okej, där kom lögn nr två, hon kan nog sitta i det ett bra tag till) och då behöver vi kolla på en ny stol men det är ju en jäkla djungel det med. Dyra är de också! Håh. Får nog bli ett blogginlägg om det med. Känns som om det kommer spruta barnrelaterade inlägg här på bloggen mitt i allt!

Nej, nu ska jag ta och försöka fotografera väskan trots att både katt och bebis är vakna. Hur ska detta sluta?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!