tisdag 2 december 2014

Att ladda batterierna.

Ikväll har vi varit hos Eve och lagat julgodis och eftersom jag lovat både mig själv och Hanna att blogga alla dagar så försökte jag även få till lite bilder, för annars blir inläggen hemskt tråkiga.

Elliott och jag samsades och bakade pepparkakor tillsammans. Fast det blev nog mest så att jag försökte kavla och få ut kakor som hamnade på plåten. Den lille herrn däremot tyckte att det var roligare att stoppa den färdigt formade degen i munnen istället för på plåten. Men jag gissar att det är teamwork när det är som bäst!

Jonna och Petra diskuterade någonting, men jag tror inte att Jonna var riktigt så irriterad/ilsken som bilden får det att se ut. Lyckad bild av fotografen bara! (;

Vi drack klosterglögg och hade det mycket mysigt.

Arrangerade till slut en Titanic i julgodisformat, humorn är på topp! Tack för en mysig kväll brudar, det är kvällar som denna som behövs för att ladda batterierna ♥

2 kommentarer:

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!