tisdag 18 mars 2014

Helgen genom min iPhone.

I helgen hade jag lovat mamma och pappa att hjälpa till i trädgården på stugan. Att jag vakande upp till snö och kyla efter en underbart solig vecka sänkte mitt humör lite. Jag hade faktiskt hoppats på en tidig vår i år, men tji fick jag. Solen orkade sig visserligen fram lagom till att jag slirade in i hammarlandsskogen.

Röjde, slet och släpade en stund och mitt i allt höll jag på trampa på de små gulingarna ni kan se på bilderna. Min mentala 6åring hoppade jämfota, jublade och klappade händer åt vårblommorna så jag var såklart tvungen att plocka dem och göra en liten vårbukett. Ah, det är härligt att vara på landet ibland ♥

2 kommentarer:

  1. fint med vårblommor! (dumma vinter som kom tillbaka! :/ )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var så fint med de små blommorna. Ska bara orka ladda in bilderna från kameran så kommer det ännu fler.

      Mhm, den var INTE välkommen!

      Radera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!