torsdag 6 mars 2014

Bland nagellack och annat på eBay.

Idag låg det ett litet paket på hallmattan när jag kom hem från jobb. "Vad kan det vara" tänkte jag, och som vanligt när det är vadderade paket så tänker jag brevbomb. Hittills har jag lyckligtvis haft fel. Denna gång var det ett nagellack i paketet och det hade jag längtat efter.

Passade på att ta bilder i solen på balkongen för att få färgen så rättvis som möjligt. Lacket kommer alltså från China Glaze och färgen heter Infra Red. Mycket snyggt i flaskan och jag ser fram emot att prova det. Det är i alla fall mitt första China Glaze.

Och varför nämner jag då eBay i rubriken? Jo, för att både nagellacket och mitt favoritskal till telefonen är beställda därifrån. Det är en guldgruva när det kommer till att hitta saker som inte går att få tag på här på Åland. Dock kan det bli lite dyrt i längden... Heh.

6 kommentarer:

  1. är china glaze ganska dyra? Kollar dem på ebay och tycker att nog kostar dom ju en del. men fina ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de är lite dyrare men på samma prisklass som OPI och Essie :) Tycker dock att det är värt det då de håller mycket bättre än de billiga :)

      Radera
  2. Du borde blogga oftare :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det borde jag faktiskt :) bloggen har blivit bortglömd på senaste tiden :)

      Radera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!