tisdag 18 mars 2014

Glassig musik ♥

Kombinerar lite musik med lite annat snarvel (Snarvel/snarvla, är det ett ord egentligen?!). Var och handlade mat igår och fastnade som vanligt med näsan i glassdisken. Oftast har jag viljestyrka nog att bara titta vad det finns för gott och sen åka hem utan, men igår gick det inte när jag såg magnums nya jubileumsglass. För det första så tilltalades jag av förpackningen som glittrar sådär perfekt och sen blev jag såklart nyfiken på smaken. Och god var den, tyckte både jag och Simon. Lite speciell med sin "champagne"smak, men inte sådär sötslibbig som vissa av magnums glassar. PROVA DEN! ♥

2 kommentarer:

  1. haha, klart snarvla är ett ord! Vad skulle det annars vara? Påhittat? ;)
    Nämen, vilken fin glass (... är möjligtvis det konstigaste jag någonsin kommenterat), tror jag också måste prova den :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var det jag funderade på om det var ;)
      Jaaa! Visst är den, silvrig och fin! Och själva förpackningen tilltalade mig verkligen!

      Radera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!