söndag 18 augusti 2013

London 2013 - Lördag.

Lördagen var vår planerade shoppingdag och vädret visade sig från sin bästa sida. 32 grader varmt och nästan ingen luft att andas. Härliga tider alltså. Efter att ha besökt de butiker jag tjatat om innan vi åkte till London så ringde Henke och sa att han var i närheten och hade lust att ses en sista gång innan de och vi åkte hem.

Tillbaka på hotellet och lastade av det vi shoppat under dagen. Simon tyckte att han såg ett visst färgtema i mina påsar.

Åt lite middag på puben som låg bredvid vårt hotell. Mmmm, gott!

Promenerade runt i Regents Park och var lite ledsna över att behöva åka hem dagen efter.

Promenerade förbi en moské.

Hittade min pyttelilla drömbil parkerad utanför vårt hotell, och då menar jag inte den röda (;

Sen var det dags att packa väskan och krypa till sängs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!