torsdag 27 juni 2013

Som en ny människa ♥

Var och klippte och färgade håret idag efter jobbet så jag bjuder på en liten före och efterbild. Förebilden togs kl 06.20 i morse, därav det fantastiskt pigga ansiktsuttrycket. Sen var håret blött där, så det gör inte färgen riktigt rättvis hur den var innan jag besökte Cecilia heller. Älskarälskarälskar min nya hårfärg och mitt lite kortare och lättare hår ♥

Ufo-Anna i väntan på att hårfärgen skulle göra sitt. Så snyggt måste jag säga.

Bjuder på en bonusbild på en liten Anna i köket som egopixar i väntan på att dagens kakbak skulle vara färdigt i ugnen. Är nästan chockad över det faktum att jag i år faktiskt blivit brun i ansiktet. Tror inte det har hänt på de senaste 4 åren. Happihappi. Och vet ni en sak som också gör mig väldigt happi, det är det att jag imorrn efter jobbet inleder min första riktiga semester någonsin ♥ Att det bara handlar om två veckor är ju en annan femma, men det är iaf semester!

4 kommentarer:

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!