tisdag 25 juni 2013

Nytt, som inte egentligen är nytt längre.

Okej, jag erkänner. Instagram och facebook har tagit livet av mitt bloggande. Kom på när jag såg dessa bilder på datorns skrivbord att jag glömt av att blogga dem och några till. Eller rättare sagt ½ miljon bilder till. Fypåmig. Bilden visar iaf vår gamla tv. Lilla söta pluttis ♥

En ny stor kartong bars in. Jag som hade varit hemma med eftersviter av magsjukan jag hade på påsken blev genast betydligt gladare när kartongen landade i vardagsrummet.

Nya fina smarttvn. Har nog aldrig varit så otroligt glad över en ny tv som jag blev över denna. Helt underbart att ha netflix, viaplay och annat direkt i tvn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!