måndag 8 juli 2013

För att det var en kväll i maj.

Simon uttryckte häromkvällen att jag bloggar så dåligt och att han är in och kikar flera gånger om dagen utan att få någonting nytt att läsa. Så jag gjorde ett djupdyk (snarare magplask) i mappen med obloggade/oredigerade bilder och hittade dessa från någon gång i maj. Det är Simon som flängt runt med min kamera, så därför är jag för ovanlighets skull med på bild.

Träffade en liten kisse utanför ytterdörren. Den ville nog helst in i trapphuset, och var därför mycket pratglad och närgången, men där fick den inte komma in. Kom spontant att tänka på att jag faktiskt inte sett den där katten igen efter detta tillfälle, undrar vart den har tagit vägen?

4 kommentarer:

  1. kanske den har hittat sig ett hem, katten, alltså ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske kan vara så, fast jag hade mina aningar om att den bodde i en lägenhet här i huset redan. Men den kanske har sadlat om och blivit innekatt :)

      Radera
  2. Ååh, det där är min kattkompis också när jag bodde på Skrakvägen! Så mysig! Jag tror det är en kille som har en hund också som bor i samma trappuppgång som er faktiskt, som äger den. Ibland ser man den inte på jättelänge och ibland är den ute hela tiden, lite märkligt! Men det är normalt :) Den är iaf så himla gullig och mysig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jag tror att jag vet vilken kille du menar och det var det jag misstänkte att det är hans katt :) Så otroligt kelig är den i alla fall, och den känner nog igen oss som bor i samma trappuppgång för den kom ofta och mötte mig när jag steg ur bilen då när man såg den ute lite hela tiden.

      Radera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!