lördag 10 mars 2012

Vem är ni som läser?

På senaste tiden så har jag faktiskt haft ovanligt många besök här inne på bloggen, vilket tyvärr inte är någonting som märks så tydligt bland kommentarerna. Så jag tänkte köra en liten undersökning nu, för att se vilka ni är som besöker mig! Jag lånade frågorna av hanna och modifierade dem lite.

1. Vem är du, hur gammal är du och var kommer du ifrån?
2. Hur hittade du hit och varför stannade du?
3. Är det något du skulle vilja se mer/mindre av?
4. Tycker du att det är lätt/svårt att kommentera mina inlägg, varför?
5. Vilka andra bloggar läser du? Länka gärna din egen blogg!
6. Berätta någonting roligt om dig själv?
7. Har du en fråga till mig? Ställ den nu!

Jag blir otroligt glad om ni svarar på mina små frågor!

10 kommentarer:

  1. 1. Emma Marjanen, snart 21, Lemland
    2. Öhm, jag minns inte hur jag hittade hit, säkert på FB någon gång i tiden ^^,
    3. Bilder och recept! =D
    4. Det är lätt och smidigt!
    5. Inte många, de jag läser finns på min blogg (:
    6. Jag börjar prata finlandsvenska och jag pratat för mycket finska, jag blir ett mumintroll som mina vänner brukar säga (:
    7. Trivs du i skolan och är det komplicerat?

    SvaraRadera
  2. 1. Simon Dahl, 24, Kalmar
    2. Jag blev väll tvingad antar jag ;P
    3. Hmm...
    4. Bra! :D
    5. Läser http://whitetrashoftheday.blogspot.com/
    http://traffpunktungdom.blogspot.com/
    6. Det kan du själv göra :P
    7. Vad blir det för maaaat?!

    SvaraRadera
  3. Jag orkar inte svara på frågorna, men jag läser din blogg och har gjort lääääänge nu :)

    SvaraRadera
  4. 1. hanna, 21, Mariehamn.
    2. du visade väl säkert bloggen i skolan eller så.
    3. mera bilder på dig och din vardag ... eller bara mer inlägg!
    4. lätt, skulle jag säga. Annars hade jag nog inte kommenterat så mycket som jag gör ;D
    5. äsch, det vet du ju!
    6. hm, hm, hm. Jag kommer inte på något roligt just nu - men jag har en tendens att glömma ta på mig byxor när jag är ensam hemma. Lite jobbigt om det kommer oväntat besök!
    7. när kommer du hem nästa gång? Vet ni hur det blir än, när är ni på hemflyttande 4-ever? Hur många elefanter får rum i min bil?

    SvaraRadera
  5. 1. Jonna, 24, Åland
    2. Jadu, det är så länge sen men antagligen sa du att du hade en blogg och därför börja jag läsa. Och jag stanna för att jag tycker om dig och vill veta vad du gör ^^
    3. Mer bilder och recept och sånt skojjigt :D
    4. Vet jag väl inte om det är, jag är trög bara :P
    5. Oj, många. Typ samma som du läser ;)
    6. Haha, du vet ju allt om mig redan :P Men jag är rätt lycklig nu just, det är roligt ^^
    7. NÄR KOMMER DU HEEEEM??? ♥

    SvaraRadera
  6. 1. Eve, 24, Åland
    2. Jag hittade väl hit genom Jonna eller Madde eller någon av tjejerna och stannar för att jag är nyfiken på vad du gör där borta.
    3. Mer bilder och recept säger jag också, alltid roligt med såna tips när man själv är en kak-o-man.
    4. Ne, men man vill väl ha något upplyftande att säga först.
    5. Jadu, några kända och några kompisar. Många finns på min blogg huldahartalat.blogspot.com.
    6. Jag har inget lokalsinne på min egen ö men i storstäder funkar det bättre + att jag är dålig på att se skillnad på riktiga och plastväxter och så är jag tydligen väldigt bra på drunken pictionary :D
    7. Berätta något i bloggen som kanske inte så många vet om dig.

    SvaraRadera
  7. 1. Julia, 22 år, Åland
    2. Jag hittade nog hit via Jonnas blogg, tror jag :) och jag stannade för att jag vill läsa om det du gör när du inte är med oss tjejer :P
    3. Ja, de andras kommentarer är bra ;)
    4. Jag är skitdålig på att kommentera inlägg, överlag...
    5. http://lulibell.blogg.se och där borde alla bloggar jag följer stå :)
    6. Jag är duktig på att lära mig svenska, roliga låtar och citat ur roliga filmer utantill, vilket kan både underhålla och irritera mina nära och kära ;P
    7. Jag har ingen fråga, bara en kram :) KRAM!

    SvaraRadera
  8. 1. Karolina, 26 år, Åland.
    2. Jadu, det minns jag faktiskt inte längre. Det är kul att se vad du har för dig där borta.
    3. Faktiskt inte, du har både vardag, bilder och spännande recept. Allt som behövs enligt mig!
    4. Lätt. Men jag gör det sällan pga tidsbrist.
    5. Massor! Jag är lite beroende av att kolla andra bloggar. Det går i perioder vilken typ av bloggar som är min favorit. Ibland bakning, ibland småbarnsliv och ibland mode. Men mest följer jag med mina vänner. Själv bloggar jag på http://karolinaakerblom.blogspot.com
    6. Hinner inte fundera ut något just nu eftersom ambulansen/polisbilen/brandbilen (vilken det nu var som åkte förbi nyss) väckte barnet som sov på balkongen. Måste rusa ut!
    7. Har ingen fråga just nu.

    SvaraRadera
  9. 1. Jeanette, fortfarande 22, Mariehamn.
    2. Via Karros blogg för länge sedan, kikar in ibland, du har så fina bilder bland annat :)
    3. Bra blandning här tycker jag :)
    4. Det är egentligen aldrig svårt att kommentera, man skall bara få för sig att göra det...
    5. Läser några hästbloggar, mina vänners bloggar och någon annan lustigkurres blogg. min egen är showandra.blogg.se
    6. Jant är en åsna.
    7. När ska du och Simon gifta er? :)

    SvaraRadera
  10. 1. Mimi, 22, Mariehamn.
    2. Det är din blogg :P
    3. Jag vill alltid titta på bilder ;D
    4. Jag är fortfarande lat. Förlåt för det.
    5. Jag är som sagt lat...
    6. Roligt? Om mig? Du kan berätta någonting roligt om mig istället tycker jag, för jag vet ingenting.
    7. Nä.

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!