måndag 12 mars 2012

Svar på era frågor.

Tänkte att jag skulle svara på era frågor från inlägget nedan! :)
 
Emma:
Trivs du i skolan och är det komplicerat?
Jag trivs relativt bra i skolan, lite trist att man "byter klass" varje termin däremot. Det är några kurskamrater jag gått med sen början, men det handlar nog bara om ett par stycken tråkigt nog. Jag skulle inte påstå att det är så komplicerat egentligen, men det varierar lite från kurs till kurs och vad man läser för ämne :)

Simån:
Vad blir det för maaaat?!
Ja, det blir väl vad du behagar laga herrn ;) ♥

hanna:
när kommer du hem nästa gång? 
Vet ni hur det blir än, när är ni på hemflyttande 4-ever? 
Hur många elefanter får rum i min bil?
Jag har ingen aning om när jag kommer hem nästa gång tyvärr. Samma svar blir det på frågan när vi är hemflyttade för evigt, kan bli ett år men kan lika fort handla om 2 eller 3 det vet jag inte ännu. Sista frågan beror på hur små elefanterna är! ;)

jonna:
NÄR KOMMER DU HEEEEM??? ♥
Så fort som möjligt, men jag vet inte ♥

eve:
Berätta något i bloggen som kanske inte så många vet om dig.
Jag har väldigt svårt för att lita på folk till 100%, och de jag verkligen litar på så är en skara fantastiska människor ♥

Julia:
Och till dig skickar jag en stooooor kram ♥

2 kommentarer:

  1. hihi, jag skulle säga elefanterna är sådär normalstora. Inte för tjocka, men absolut inte för smala - vad sa du då då? ;D

    SvaraRadera
  2. hanna: Då säger jag "hanna, var tyst!"

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!