ja, hemska tider! Det där städandet... ehm... ;D
hanna: Ja, jättehemska tider! Det där är bara lakan som ska vikas och sättas in i skåpet, men det är ju så jobbigt att vika lakan ensam! :/
Bildas det väl en lite hög så bara växer och växer den, haha!
Emmy: Ja, det är ju tyvärr så. FY, borde verkligen ta tag i det där med att vika lakan! ;)
- jag svarar på kommentarer här i min blogg.- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!
ja, hemska tider! Det där städandet... ehm... ;D
SvaraRaderahanna: Ja, jättehemska tider! Det där är bara lakan som ska vikas och sättas in i skåpet, men det är ju så jobbigt att vika lakan ensam! :/
SvaraRaderaBildas det väl en lite hög så bara växer och växer den, haha!
SvaraRaderaEmmy: Ja, det är ju tyvärr så. FY, borde verkligen ta tag i det där med att vika lakan! ;)
SvaraRadera