måndag 12 december 2011

12 december: i högar.


När vardagsbestyren samlar sig på hög!

4 kommentarer:

  1. ja, hemska tider! Det där städandet... ehm... ;D

    SvaraRadera
  2. hanna: Ja, jättehemska tider! Det där är bara lakan som ska vikas och sättas in i skåpet, men det är ju så jobbigt att vika lakan ensam! :/

    SvaraRadera
  3. Bildas det väl en lite hög så bara växer och växer den, haha!

    SvaraRadera
  4. Emmy: Ja, det är ju tyvärr så. FY, borde verkligen ta tag i det där med att vika lakan! ;)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!