SV. Det hoppas vi med :'( det som var positivt var att han inte har några problem med bakbenen denna gången, så då kanske det förhoppningvis inte är lika allvarligt <3 Tack!
- jag svarar på kommentarer här i min blogg. - jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras. - tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!
SV. Det hoppas vi med :'( det som var positivt var att han inte har några problem med bakbenen denna gången, så då kanske det förhoppningvis inte är lika allvarligt <3 Tack!
SvaraRaderaja, tänk om det var så enkelt :(
SvaraRaderaFint tolkat! :D
hanna: Ja, tusan vad skönt det skulle vara om det var så lätt!
SvaraRadera