söndag 11 december 2011

11 december: bortblåst.

3 kommentarer:

  1. SV. Det hoppas vi med :'( det som var positivt var att han inte har några problem med bakbenen denna gången, så då kanske det förhoppningvis inte är lika allvarligt <3 Tack!

    SvaraRadera
  2. ja, tänk om det var så enkelt :(
    Fint tolkat! :D

    SvaraRadera
  3. hanna: Ja, tusan vad skönt det skulle vara om det var så lätt!

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!