lördag 10 september 2011

Uttråkad_tjej_88 ♥


1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Det räknas kanske inte till i morse, då jag såg mig i spegeln första gången vid halv 3 idag så. Men jag tänkte "vad fint håret ligger!"

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
Phö, vet inte riktigt. 300 kronor och 35 euro ungefär.

3. Vilket ord rimmar på "test"?
"Hest", Fest, Pest... ska jag fortsätta?!

4. Favorit planet?
Ja, den jag bor på skulle jag väl säga!

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Ingen alls. Har inte hunnit missa några samtal med den nya telefonen.

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Jag har bara en egen, och det är Forever Yours - Sunrise Avenue. I övrigt så gillar jag inte alls HTCs standardsignaler.

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Bh, linne och hoodie.

8. Sätter du etiketter på dig själv?
Nä, det tror jag inte i alla fall. Men det kan hända att jag gör det omedvetet.

9. Vad har du för märke på skorna du har på dig?
Jag har inte skor på mig nu juh, men i övrigt är det oftast puma.

10. Ett ljust eller mörkt rum?
Beror på, sovrummet får gärna vara mörkt, men i övrigt trivs jag där det är ljust!

11. Vad gjorde du vid midnatt?
Tittade på TV och spelade Angry Birds.

12. Vad står det på ditt senaste mottagna sms?
"Mmm, puss på dig ♥"

13. Vilket uttryck använder du mest?
Det är ganska varierande tror jag, men ofta blir det nog uttryck som "jonä", "mjaa" eller "liksom".

14. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Sajmååån, vem annars! ♥

15. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Vad räknas som päls? Simon är ju rätt hårig, och det är det närmaste jag kan komma. Annars var det nog Shiro innan jag åkte från Åland.

16. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Räknas socker som en drog? I så fall är det nog två. Socker och choklad!

17. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Noll, sånt är ju sååååå gammaldags. Fast det var rätt roligt det där med filmrullar. Man visste aldrig riktigt vad rullen innehöll.

18. Vilken ålder har varit bäst hittills?
Jaaa, jag trivdes rätt bra med att vara 20. Men 23 känns rätt fint det med!

19. Din värsta fiende?
Pollen!

20. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
En tjock fiskmås!

21. Vad var det senaste du sa till någon?
Hejdå Älskling!

22. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Förmågan att flyga, det skulle vara sjukt häftigt!

23. Gillar du någon särskild extra mycket just nu?
Simon, familjen och mina vänner!

24. Senaste låten du lyssnade på?
Elektropop tror jag Simon spelade innan han åkte!

3 kommentarer:

  1. "Simon är ju rätt hårig", hahahahaha! Så du är! ;D

    SvaraRadera
  2. hanna: Det är han som brukar skämta om att man skulle kunna fläta en fläta på hans rygg, så det är nog hans åsikt egentligen! ;)

    SvaraRadera
  3. SV. Det är väldigt gott :) lättdrucket.

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!