söndag 11 september 2011

Bland bridezillas och burgare.


Har haft en mysig eftermiddag/kväll i stan med älsklingen. Det som bara skulle bli en sväng till stan och uträtta några små ärenden, blev istället en helkväll. En lugn helkväll.

Efter att ärendena var uträttade så kom vi på att vi ville gå på bio, och med lite förhandlande så valde vi Bridesmaids. Mycket bra val enligt båda såhär i efterhand. Det var ett tag kvar innan filmen började så vi gick ner till McDonalds och åt en McFlurry Daim medan vi väntade. Åh, vad jag saknat dessa McFlurrys i sommar. Nåväl, efter filmen så blev det första bästa buss hem!

Underbart med spontana myskvällar.
Simon, jag älskar dig! ♥

2 kommentarer:

  1. savoy visar den filmen sista gången imorgon och vi funderar på att gå på den :D hur bra var den?

    SvaraRadera
  2. hanna: Simon säger 7 av 10, alltså helt sevärd och jag håller med. Men det beror nog mycket på hurdan humor man har :p

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!