tisdag 13 september 2011

Skoooor! ♥


Har shoppat höstskor idag, det är niice! Nu ska jag bara se till att gå in dem lite försiktigt så att jag inte får lika stora skavsår som av de förra puma-skorna.

Idag har jag och Simon varit till Specsavers. Dock satt S i väntrummet medan jag gjorde min synundersökning. Sen när jag var färdig där, så var det dags att välja nya bågar. Och det vet ju alla (nästan i alla fall) att är det bästa jag vet! Men, jag lyckades nog välja två helt okej bågar, så om två veckor så kommer de! Spännande! Sen kunde det snabbt konstateras att min syn knappt ändrats alls på ungefär 7 år! Hurra! Det låter ju lovande!

4 kommentarer:

  1. Snygga skor ;D vill oxå ha ^^ <3

    SvaraRadera
  2. elin: det är bara att köpa det. Finns på InterSport för 500 kronor :)

    SvaraRadera
  3. nice med nya skor! Borde nog uppdatera mina nästan-stövlar från -07 när som helst känner jag, eftersom det i blött klimat bildas sjöar i tårna ;D

    och, åh, jag vill se nya bågarna! :D

    SvaraRadera
  4. hanna: Det får du se sen när de kommer :p

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!