fredag 9 september 2011

Ett Foto I Timmen - 09.09.2011

7 kommentarer:

  1. hahaha, jag som ville följa med i duschen! (;

    SvaraRadera
  2. hanna: Men hanna då! Vad skulle Sami säga om det här?! :O

    SvaraRadera
  3. hanna: Haha, tror du det? ;)

    SvaraRadera
  4. Kul att det tog en hel timme att vika tvätt ;)

    SvaraRadera
  5. Anna: Det tragiska är att det tog nästan en timme. Insåg nämligen hur hopplöst det är att vika ett lakan på egen hand! :/

    SvaraRadera
  6. Ojj vilket engagemang och ta så mycket bilder för att visa varje timme. Inspirerande :))

    SV. Näääeee, åhhh den hade jag velat smaka. Vilket märke var det?? Ananas + kokos = piiina colada nästan :D myy favourite.

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!