lördag 23 april 2011

Påskafton


Påskafton bestod av en rundtur inne i stan med shopping och lite sightseeing. Jag hittade ett par fina solglasögon, äntligen ett par som passar mitt ansikte.


Efter maten fick jag och Jenny varsin påskskål av mamma. Massor av godis!


Hade glömt att fota påskriset så passade på att göra det nu. Efter middagen så åkte jag och Jenny in till stan och såg Black Swan på bio. Valde mellan den och Water for elephants, och vi vet inte riktigt om vi gjorde rätt val. Den var sevärd, men väldigt underlig.

2 kommentarer:

  1. Sami och jag glömde köpa lösgodis till våra stora ägg = tomt i magen :(

    SvaraRadera
  2. hanna: Nämen, vad trist :(

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!