fredag 22 april 2011

Långfredagen.


Långfredagen spenderades med en roadtrip på Öland i det vackra vädret. Jag var inte så jätteaktiv med kameran, tack vare att febern fortfarande gjorde sig påmind i varje liten rörelse jag gjorde.


Var ner till Sandvik och tittade lite på den mysiga hamnen. Fikade lite och sen begav vi oss iväg mot Solliden och Borgholms slottsruin.


Enda bra bilden jag lyckades få vid slottsruinen och Solliden. Det är drottning Victorias minnesmärke som syns, och i bakgrunden slottsruinen.

2 kommentarer:

  1. Öland verkar fint, skulle också vilja fara dit! :D
    Förresten, lånar du fortfarande D40n?

    SvaraRadera
  2. hanna: Ja, Öland är fint faktiskt, och det är lite utlandskänsla där.
    Ja, det gör jag. Simon var inte in med den innan han åkte på jobb så jag passar på att använda den tills den ska tillbaka ;)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!