torsdag 21 april 2011

Skärtorsdagen.

Skärtorsdagen bjöd på en kort dag på VFUn, vilket kanske var tur för när jag stod och väntade på bussen hem till Norrliden så kände jag bara hur varmt jag började få och hur yr jag blev. Väl hemma så insåg jag att febern var ett faktum. Suck. Så in med en värktablett och sen vila lite i väntan på familjen.


Påskpyssel. Man blir inspirerad när man ser barnen pyssla. Jag vet att min kyckling ser väldigt wild and crazy ut.


När familjen anlänt så var det dags att påskpyssla lite till. Jag och storasyster målade ägg att hänga i påskriset.

4 kommentarer:

  1. Söt kyckling! Glad påsk! Hoppas du snart mår bättre igen, trist att bli sjuk när man är ledig.

    SvaraRadera
  2. Åsa: Tack, och glad påsk till er också :) Mår lite bättre nu kan andas igen och hostar lite mindre, men febern hänger kvar :/

    SvaraRadera
  3. hihi, kycklingen är väl lika wild and crazy som du ;D

    SvaraRadera
  4. hanna: Ja, det kan stämma. Eller jag var wild and crazy när jag gjorde den, nu är jag mest slut :/

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!