söndag 24 april 2011

Påskdagen.


Familjen åkte vid 11-tiden och det blev tomt och tyst i lägenheten. Tröståt lite av allt godis som fanns kvar efter påskdagarna. Duken man ser är en födelsedagspresent från Mormor.


Låg på soffan och vilade. Eller ja, vila kanske är fel ord. Låg och stirrade i taket.


Förflyttade mig till balkongen för att försöka få lite sol på mina kritvita ben. Lyckades sitta där ute i 15 minuter, sen började grannen under röka på sin uteplats så jag var tvingen att gå in och stänga dörren.

2 kommentarer:

  1. det blev lite roligt när man bläddrar ner från den ena benbilden till den andra ;D typ kläder - scroll - bara ben ;D

    hatar när man vill ha balkongdörren öppen för att få in lite luft i lägenheten eller om man sitter och chillar lite på balkongen och så röker grannen under. Hatar, hatar det! Jag får ju så ont i huvudet av tobaksrök och det känns ju värdelöst att vädra om det bara kommer in massa skit :(

    SvaraRadera
  2. hanna: Jag får ju typ astma av cigarettrök så jag var verkligen tvungen att gå in. Skulle vara nice om grannen rökte på sin andra uteplats istället, för den är på andra sidan, dvs under våra vardagsrumsfönster och där skulle det inte störa mig.

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!