söndag 21 november 2010

3 – Min bästa vän.


Mina vänner!
Precis som Hanna så ansåg jag att det var omöjligt att välja någon bästa vän att skriva om. Ett tag övervägde jag till och med att skriva om min dator, så skulle jag ha sluppit välja någon alls. Känns nämligen elakt att bara nämna någon, när alla är så viktiga!

Så tillslut fick det bli såhär. Simon, Jonna, Hanna, Mimi, Madde och Anna, ni som finns på bild i collaget är några av mina bästa, men även några till borde finnas med. Mamma, Pappa, Jenny och Elin är inte så glada i att vara med på bild, så de slipper det för stunden. Men i mitt hjärta finns ni alltid <3

6 kommentarer:

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!