söndag 21 november 2010

Nytt på badkarskanten.


Nämnde ju lite snabbt igår att jag hade shoppat shampoo på Rusta.

Har länge gått och funderat på att på allvar testa både Bobbys extreme repair serie och något av de olika TRESemmé schampona, men aldrig riktigt kommit mig för att köpa dem då de oftast har varit rätt dyra. Tex på Kicks så går ju Bobbys schampo och balsam loss på 65 kronor per flaska, så det har känts lite saftigt. Och samma pris har det varit på Ica och de andra ställena.

Men igår när vi var inne på Rusta, så hittade jag Bobbys schampo och balsam för 19.90kr per flaska! Väldigt billigt, så de fick absolut följa med hem. Sen på en annan hylla så hittade jag en förpackning med både schampo och balsam från TRESemmé för 74.90, det är vad EN flaska kostar normalt.

Så jag är nöjd med gårdagens inköp, helt klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!