måndag 20 september 2010

Shopping-söndag.

Dagen idag bjöd på en hel del shopping. Kul för oss, mindre kul för plånboken! Men, ibland måste man unna sig saker!


S ena nya t-shirt.


S andra nya tshirt.


S nya hoodie.


S posar i sitt nya förkläde och med det nya brynstålet i handen.


Skruvar, behövs alltid!


2 stycken 8pack galgar.


Nytt rivjärn.


Handdukskrok att hänga över dörren.


En till handkontroll till Xboxen.


Ett xboxspel som jag kan spela, till skillnad från de S redan har. Sen kan jag ju bara nämna att både jag och S suttit och spelat detta ikväll, och det är roligt med väldigt svårt på sina ställen.


En skyddsväska till....


min nya bäbis! En ny Creative Mp3.


Jeansleggings åt mig.


Skor åt S.


Skor åt mig.


Vinterskor åt mig.
Skorna var ta 3 det billigaste på köpet på Skopunkten!

5 kommentarer:

  1. Sv: Usch då!! :-D Jag tror inte att vi kommer ha något prov på den, hoppas inte det i alla fall.

    Och vad roligt med shopping!! Har sett en väska på H&M som jag känner att jag skulle behöva... kanske måste gå dit en sväng idag. :-)

    SvaraRadera
  2. jag ville att Sami skulle köpa en sån där röd t-shirt som Simon köpte så jag skulle kunna låna den på heltid, men han ville inte (och jag var snål och ville inte köpa den själv) :(

    SvaraRadera
  3. Hanna: Nämen, vad dumt av honom. Det var jag som valde ut den åt Simon ;D hehe.

    SvaraRadera
  4. ooh, vart har du köpt den handdukskrok grejen?

    SvaraRadera
  5. Jennie: På IKEA finns den :)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!