tisdag 21 september 2010

Feelings.


Idag insåg jag verkligen att hösten är här, och jag är inte säker på att jag verkligen gillar det. Jag tycker det är fint med alla gula löv och det är underbart när solen skiner och det är lite småkyligt ute. Men, jag är redan trött på att vara tvungen att frysa så mycket att jag skakar som ett asplöv oavsett hur mycket kläder jag än har på mig.

Dessutom för hösten med sig en massa tankar och funderingar. Funderingar som jag inte riktigt vet vad jag ska göra av. Idag fick jag tårar i ögonen när jag satt och tänkte, inte bra. Men nu ska jag ta mina tankar och gå och lägga mig.

4 kommentarer:

  1. nämen, lill-Anna! Inte gråta :( du vet att du kan prata med mig om det är något :) (och finfina bilder!)

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte heller om jag gillar höstens framtågande. Men men vad gör man? Inte kan man göra så mycket åt det... Jag blir också och fundera mycket, inte alltid på så bra saker dock, det måste ha något med mörkret att göra!

    Vi får försöka se fram emot mysiga hemmakvällar med ljus och varm choklad :)

    kramiiiis!

    SvaraRadera
  3. hanna: Nej, jag gråter inte idag. Men vi hade en redovisning igår och kom in på känslor och det blev lite jobbigt att stå och tänka på att jag längtade hem och försöka vara oberörd och förklara vad min tavla föreställde. Idag har jag däremot mått bättre. (tack, bilderna är typ från 2007/2008)

    SvaraRadera
  4. Anna: Det enda som håller mig "vid ytan" just nu är just dessa myskvällar hemma. <3

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!