söndag 19 september 2010

Fredag - Lördag

En liten kortfattning om "helgen".


Inledde fredag morgon med varm choklad och en smörgås, för att sen cykla iväg mot skolan för att ha en musiklektion och sen ta sig ner till Kalmarsalen för att titta på Cirkus Cirkör. Kan ju tillägga att jag har en stark känsla av att varm choklad kommer bli höstens och vinterns "drog" här hemma i år igen. Sååå gott!


På kvällen kom sötsuget smygande som vanligt, och då slängde jag ihop lite kokosbollar till mig och Älsk. Mm, sambokilon javisst!


I lördags gjorde vi ingenting vettigt på dagen då vädret visade sina sämsta sidor. Älsk skruvade upp lite lampor och så.

Senare på kvällen så for vi dock in till stan med Erik, Hampus och H:s flickvän Sofia. Besökte Krögers precis som förra helgen, dock var vi inte där till stängning den här gången. Vid 11 ville killarna gå till Sjösjukan, så då gjorde vi så, men vid 12 så började jag och S tröttna så vi bestämde att vi skulle åka hem. Så S som körde skjutsade hem mig, och sen for hon hem till sig. Lade mig på soffan och skulle titta på "Gråta med ett leende", men somnar efter halva och vaknar igen vid halv 3 när Älsk kom hem.

2 kommentarer:

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!